2011-04-18 | 09:22:26

♥ förlåt åter igen!

Men nu har jag faktiskt vart utomlands i 9dagar så har inte haft lust att sitta vid datorn när man har haft andra val som att ligga vid poolen och sola varje dag, men jag har haft det super och har njutit varenda minut. Tack mamma för en toppen resa den behövdes verkligen!
Just nu sitter jag i soffan och kollar på filmen Taken, min älsklings film!
Ska senare ta bussen ner till Huddinge c för att gå förbi körskolan snabbt sedan åka in till stan med Emelie och Helena ett litet tag, för sedan ska jag träffa Mathilda! :)
Bilderna från grekland lägger jag upp senare för just nu vet jag inte vart USBsladden är!
Men nu LOVAR jag er att jag ska hålla en uppdatering minst en gång om dagen :)
Puss ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: